les tueries du Brabant

forum sur les tueries du Brabant

AccueilAccueil  PortailPortail  FAQFAQ  S'enregistrerS'enregistrer  Connexion  

Partagez | 

Al Ajjaz, Faes

Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
AuteurMessage
HERVE

MessageSujet: Re: Al Ajjaz, Faes   Mar 20 Déc 2016 - 15:44

Henri Simonet était un proche du général Robert Close.

https://www.scribd.com/doc/296558107/Robert-Close-Photos

Voici ce que disait le journal "Pour" du 15 mai 1980 sur cette famille liée à Beherman (représentant Mazda, d'où le point commun avec Faes al Ajjaz).

Revenir en haut Aller en bas
HERVE

MessageSujet: Re: Al Ajjaz, Faes   Ven 9 Mar 2018 - 19:30

HERVE

MessageSujet: Re: Al Ajjaz, Faes   Ven 6 Avr 2018 - 14:47

Dans ce qui suit, il est question de Faez al Ajjaz dans une réunion à Chypre au sujet de matières radioactives.

https://www.stelling.nl/kleintje/actueel/overzicht-actueel/reusachtig-003?highlight=WyJhcm1mZWx0IiwiYXJtZmVsdCdzIl0=

Reusachtig (003)

25 oktober 2017

(...)   Teengs Gerritsen zal nog vaker aan bod komen. Hij behoorde ook tot de leiding van “De Dienst”. Ook was ik met Al Ajjaz bij besprekingen op Cyprus met hooggeplaatste Nederlanders en Rifat Assad, hoofd van de Syrische veiligheidsdienst”.

Die laatste twee regels brachten bij ons een lichte aardverschuiving op gang en wij gingen voor het kousennaadje bij de schrijver van het prikkelende proza te rade. En jawel. Bingo. Het ging om de uraniumdeal uit de jaren tachtig die wij zo uitgebreid voor de koplampen hebben getrokken in deze serie. Met namen als Hassan Zubaidi, Rifat Assad (de oom van), Ruud en Paul Lubbers, ir. Van Schaik en nog meer tuttifrutti. Tot nu toe was de aanwezigheid van Al Ajjaz bij de bijeenkomsten op Cyprus ons niet bekend. Nu wel. En daar zijn we buitengewoon content mee. Uiteraard doen de msm daar niks mee. En de Haagse Landdag? Ach. Stay tuned.

_ _ _ _ _ _

Je crois que cela concerne ce qui suit :

https://www.stelling.nl/kleintje/actueel/overzicht-actueel/steekspel-rond-een-uranium-deal

Steekspel rond een uranium-deal

13 februari 2001

HERVE

MessageSujet: Re: Al Ajjaz, Faes   Sam 7 Avr 2018 - 13:53

Selon ce qui suit, Faez al Ajjaz connaissait bien Carl Armfelt et était un bon ami de Bob Denard (qui connaissait Martial Lekeu, Edmond Bajart, etc).

Michel Libert nous dit en outre que Paul Latinus et Karel de Lombaerde rencontraient Carl Armfelt à Knokke. Bien entendu, Paul Latinus était proche de Faez al Ajjaz.

https://www.boublog.nl/2011/06/24/gladio-en-de-geheime-terreur-van-de-navo/

(...)

mrpettjo:
15 januari, 2012 op 22:13

Dit is een (lang) relaas van een (Surinaamse?) deelnemer aan de invasiecoupplannen in 1982 en 1983 die ik vond op een Surinaamse website die het verhaal van Van Haperen onderschrijft en ook prins Berhard (het zal niet zo zijn!)was in ieder geval op de hoogte dan wel er zijdelings bij betrokken:

(...)

Vanaf dat moment gingen de trainingen echt van start. Dit ging in samenwerking met de Westland New Post, een Belgische stay-behind organisatie opgericht in opdracht van Armfelt, waar een groot gedeelte van de opleidingen en werving plaatsvond. Door Armfelt werd ik in contact gebracht met een vriend en zakenpartner van hem, en wapenhandelaar die ik eerder ontmoet had op Cyprus, Faez Al Ajjaz. Ook stelde hij mij voor aan Madani Bouhouche. Hij was lid van groep G (Groupe ‘d action Politique) binnen de Rijkswacht van België. Later bleek dat Al Ajjaz voor de financiering zou zorgen en Bouhouche een liquidatie team zou leiden om Bouterse, Alibux en Naarendorp te vermoorden.

Al Ajjaz bracht mij in contact met een goede vriend van hem, de huurlingenleider Bob Denard, die mij in twee weekenden een spoedcursus gaf in het plegen van een staatsgreep.

Trainingswapens kregen wij via mijn directe meerdere kolonel Kurt Görlitz. Hij regelde ook faciliteiten zoals het gebruik van militaire schietbanen en gezamenlijke militaire trainingen met de Natres en O & I, de Nederlandse Gladio. Binnen deze groep werden ook deelnemers voor de coup geworven.

Bouhouche zorgde voor de speciale aanvalswapens middels diefstallen uit Nato-depots en door een inbraak op 1 januari 1982 bij de elite eenheid DYANA van de Rijkswacht waarbij onder andere tien moderne Heckler en Koch automatische pistoolmitrailleurs met geluidsdempers en patroonmagazijnen met munitie werden gestolen. Deze waren bestemd voor speciale doelwitten bij de aanval in Suriname.

(...)

Contenu sponsorisé

MessageSujet: Re: Al Ajjaz, Faes   

Al Ajjaz, Faes
Page 9 sur 9Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9